Χταποδολατρεία, αλλά γιατί;

Αίφνης ο Τύπος ανακάλυψε τα χταπόδια. Οχι ως έδεσμα σε καλοκαιρινά ένθετα, αλλά ως αντικείμενο τύψεων, μετάνοιας και συμπόνιας. Και όχι μόνον αυτός, αλλά ακόμη και η ηγεσία του κυβερνώντος κόμματος έτι δε και της Πατρίδος εζήλωσαν την νοημοσύνη των μαλακίων, ειδικότερα δε του συμπαθούς χταποδιού.

«Η Αυγή» δημοσίευσε άρθρο με τίτλο «Ιστορίες χωρίς φωνή/Πανέξυπνα, αλλά χωρίς δικαιώματα». Αφού η Αριστερά ξεμπέρδεψε με τα δικαιώματα των εργατών, εξαλείφοντας τους Ελληνες εργάτες, κι επειδή το νέο αίμα εργαζομένων το διαχειρίζονται ΜΚΟ, είπε να ασχοληθεί με άλλο ζωικό είδος για το οποίο πιθανώς να ζητήσει αύριο να ψηφίζει, καθώς έχει νοημοσύνη αλλά στερείται δικαιωμάτων.

Η «Καθημερινή» δημοσίευσε άρθρο με τίτλο «Γιατί δεν τρώω πια χταπόδια». Αυτό το άρθρο είχε την τιμητική του στην κυβερνητική παράταξη αφού το αναπαρήγαγε ο αντιπρόεδρός της αλλά και η πρωθυπουργική σύζυγος.

Και όχι μόνον αυτό.

Στο παλιό καπνεργοστάσιο της οδού Λένορμαν το οποίο δεν είναι πλέον καπνεργοστάσιο διότι το κάπνισμα βλάπτει την υγεία (εκτός και αν είσαι η Φίλιπ Μόρις οπότε είσαι επενδυτής και σου θυσιάζουν τα πρωτότοκα), αλλά έγινε ένας ακόμα “πολυχώρος τέχνης” με το όνομα ΝΕΟΝ, την τιμητική τους έχουν (και εκεί, ταυτόχρονα) τα συμπαθή μαλάκια.

Κι επειδή “συνωμοσιολόγοι” δεν υπάρχουν αν δεν υπάρχουν συνωμοσίες, μια ενδιαφέρουσα ανάγνωση προτείνει γνωστή ενημερωτική ιστοσελίδα.

Γράφει ο Παναγιώτης Λιάκος πως:

“Ο Χάουαρντ Φίλιπς Λάβκραφτ ήταν Αμερικανός λογοτέχνης και θεωρείται ένας από τους μεγαλύτερους μετρ της λογοτεχνίας τρόμου. Δημιούργημά του ήταν η «μυθολογία Κθούλου». Σ’ αυτό το μυθολογικό σύστημα οι πιο εφιαλτικές υπάρξεις ήταν εκείνες των «Μεγάλων Παλαιών», σκοτεινών, πάνκακων θεοτήτων, που φυλάκισαν σε εξωδιαστατικά δεσμωτήρια οι «Παλαιότεροι Θεοί».

Οι «Μεγάλοι Παλαιοί», σύμφωνα με τη νεομυθολογία του Χ. Φ. Λάβκραφτ, έχουν ακόμα οπαδούς, οι οποίοι με διάφορες σκοτεινές τελετουργίες προσπαθούν να τους ξαναφέρουν στη Γη για να κάνουν κουμάντο. Η βασική θεότητα σε αυτή την παράξενη ιεραρχία οντοτήτων είναι ο Κθούλου, ο οποίος περιγράφεται από τον συγγραφέα ως… χταποδόμορφος. Δεν είναι ακριβώς χταπόδι, αλλά χταποδοφέρνει (έχει μπόλικα πλοκάμια… άμα λάχει).

Η λογοτεχνία τρόμου στην Ελλάδα ενσαρκώνεται ως εφαρμοσμένη πολιτική”.

Πάντως παλαιότερα η Δεξιά είχε μια κάποια ιδέα περί χταποδιών

Βρε λες;

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this:
close-alt close collapse comment ellipsis expand gallery heart lock menu next pinned previous reply search share star