Υποχρεωτική δίχρονη προσχολική εκπαίδευση: Ελληνόπουλα – Γενίτσαροι

ΚΙΝΑ-ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΜΟΣ-ΠΑΙΔΙΑ

Ψηφίστηκε από την Ολομέλεια της Βουλής και προβλέπεται να εφαρμοστεί σε τρία χρόνια η υποχρεωτική δίχρονη προσχολική εκπαίδευση, από την ηλικία των 4 ετών, με το πρόσχημα ότι αποτελεί τάχα «αίτημα της κοινωνίας».

Παρά τις διαμαρτυρίες των επιχειρηματιών εκπαιδευτηρίων, η ουσία του πράγματος βρίσκεται όχι στην δήθεν καταπολέμηση της ανεργίας ή στην συρρίκνωση των παιδικών σταθμών-αποθηκών παιδιών, αλλά αλλού. Εκεί όπου εξυπηρετούνται επιχειρηματικά συμφέροντα και χαϊδεύονται υποψήφιοι ψηφοφόροι των Αριστεροδεξιών συστημικών κομμάτων. Αλλά και εκεί όπου η Νέα Τάξη επιτάσσει.

Το κράτος, άλλωστε, εκτός από την συλλογή φόρων και το χάιδεμα εκλεκτών κοινωνικών κατηγοριών, δεν το απασχολεί ούτε η μαζική εισροή στους δημόσιους παιδικούς σταθμούς, παιδιών που προέρχονται από τις ορδές των λαθρομεταναστών, που αφήνουν εκατοντάδες Ελληνόπουλα εκτός, σε κάθε πόλη της Ελλάδος, ούτε και η παιδαγωγική επιστήμη και οι διαπιστώσεις της για την υγιή ψυχική και σωματική ανάπτυξη των Ελληνόπουλων.

Τι συμβαίνει στην Γαλλία και στην Βρετανία

Ήδη στο Ηνωμένο Βασίλειο, τα παιδιά πηγαίνουν 2 ώρες την μέρα στο σχολείο από την ηλικία των 3 ετών, και από 4 ετών και άνω, η φοίτηση είναι υποχρεωτική.

Από το σχολικό έτος 2019-20, το νηπιαγωγείο θα είναι υποχρεωτικό και στην Γαλλία: ο πρώην (;) υπάλληλος των Ρόθτσιλντ, Γάλλος πρόεδρος Εμμανουέλ Μακρόν, μειώνει από τα 6 στα 3 χρόνια την ηλικία από την οποία η εκπαίδευση είναι υποχρεωτική.

Αποκαλυπτική είναι η αιτιολόγηση της απόφασής του: «Η Δημοκρατία επινοήθηκε μέσα στο σχολείο και από το σχολείο και στο σχολείο υφαίνεται σήμερα ο ιστός του κοινού αγαθού». Σύμφωνα μάλιστα με τον υπουργό Παιδείας Ζαν-Μισέλ Μπλανκέ, το νηπιαγωγείο είναι «εν δυνάμει το ισχυρότερο εργαλείο ισότητας και κοινωνικής προόδου που διαθέτουμε».

Γιατί άραγε η ηλικία της υποχρεωτικής εκπαίδευσης στην Γαλλία, μειώνεται για πρώτη φορά από το 1882; Επειδή πυκνώνουν οι γονείς και οι οικογένειες που επιλέγουν να αποσύρουν τα παιδιά τους από τις δομές, δημόσιες και ιδιωτικές, και να τα εκπαιδεύουν οι ίδιοι στο σπίτι, σε προγράμματα και μαθήματα της επιλογής τους. Οπότε «πάει περίπατο» η ομοιομορφία του προτύπου του πολυπολιτισμού.

Η κρατική κατάργηση της οικογένειας

Το τέλος του Δυτικού πολιτισμού όπως αναπτύχθηκε από την Αρχαιότητα, και της παραδοσιακής κοινωνίας, επήλθε σταδιακά με την οικειοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού από το καθεστώς της «δημοκρατίας» που προέκυψε ως αποκύημα της τρομοκρατίας της Γαλλικής Επανάστασης.

Η εκπαίδευση έγινε υποχρεωτική και επεκτάθηκε σταδιακά στα 12 χρόνια, δηλαδή σε ολόκληρη της παιδική και εφηβική ηλικία του Ευρωπαίου και ου Έλληνα ανθρώπου. Σε αυτήν προστέθηκαν τα 4 χρόνια του Πανεπιστημίου, της προβαλλόμενης ως μοναδικής επιλογής για τους νέους, στα οποία προστέθηκαν τα υποχρεωτικά πλέον, για να έχει κάποιος ελπίδα να διορισθεί, αλλά και για λόγους κοινωνικού πρεστίζ, 2 χρόνια μεταπτυχιακού. Σύνολο έως τώρα, τουλάχιστον 18 χρόνια πλύσεως εγκεφάλου και εκπαίδευσης στην εξάρτηση του ινστρούχτορα εκπαιδευτικού, με αποτέλεσμα την κατάργηση της ελεύθερης σκέψεως και της ελεύθερης βουλήσεως.

Με την προσθήκη άλλων 2 χρόνων υποχρεωτικής εκπαίδευσης, φθάνουμε στα 20 (!) χρόνια οκνηρίας, απάθειας, και εξάρτησης από τις απαιτήσεις και τις διδαχές της κυρίαρχης σκέψης.

Η επέκταση της εκπαίδευσης προς τα πίσω, στα χρόνια που δίνουν σχήμα στην ψυχική σύσταση του ανθρώπου, οδηγεί στην επίσημη κατάργηση της μητρότητας από το κράτος και την αντικατάστασή της από «υποκατάστατες μαμάδες» που δημιουργούν υποκατάστατα οικογένειας. Διαπιστώνουμε έτσι το οξύμωρο, οι Ελληνίδες να παραμένουν άτεκνες και ολιγότεκνες, αλλά τα σχολεία και μάλιστα τα ιδιωτικά να φυτρώνουν σαν τα μανιτάρια.

Η αρπαγή των νέων από το οικογενειακό περιβάλλον και το μεγάλωμά τους σε ιδρύματα εξυπηρετούν την Νέα Τάξη και τα ενεργούμενα της.

Όπως και επί κομμουνιστικών καθεστώτων, σε παραδείσους όπως η Κίνα και αλλού, επιδιώκεται η κατασκευή πανομοιότυπων ανθρώπων –εργαλείων , η μάζα –κιμάς του αειμνήστου Αρχιεπισκόπου Χριστόδουλου, ανθρώπων που από τα μικρά τους θα είναι πλασμένοι σύμφωνα με τα πρότυπα των αρνητών του έθνους και της φυλής.

Τα παρατημένα από τους γονείς τους παιδιά ώστε να μπορούν να «ζουν την ζωή τους» οι ανεύθυνοι γονείς που αρνούνται να εγκαταλείψουν τις ευγενείς συνήθειες των μπουζουκιών και των κλαμπ, γίνεται εύκολο να πλαστούν όπως τα θέλει η ΝΤΠ.

H Ελληνική κοινωνία έχει ακόμη αντιστάσεις

Από τις αντιδράσεις των γονέων στις μεθοδεύσεις της ένταξης αλλόφυλων και αλλόθρησκων αλλά και στην διδασκαλία της ομοφυλοφιλίας, στο Πολύκαστρο, στον Πειραιά και αλλού, οι κρατικοί και οι μη κυβερνητικοί διαστρεβλωτές, βλέπουν ότι η ελληνική κοινωνία διαθέτει ακόμη αντιστάσεις. Για να εξαλειφθούν αυτές παντελώς μέσα στις επόμενη γενιά, πρέπει η αποσβόλωση του ανθρώπου να αρχίσει από τα πρώτα παιδικά του χρόνια, ει δυνατόν και από την κοιλιά της μάνας του. Για αυτό και όπως στο γνωστό σκανδιναβικό πείραμα στο οποίο έχουμε στο παρελθόν αναφερθεί στην ΕΜΠΡΟΣ , τα παιδιά αρπάζονται από τις οικογένειές τους και ιδρυματοποιούνται.

Οι Έλληνες, συνηθισμένοι να μην έχουν την ζωή στα χέρια τους αλλά να εξαρτώνται από το κράτος, ιδιαίτερα από την δεκαετία του 80 και μετά, θα… χαρούν μάλιστα για την κοινωνική πρόνοια του κράτους που τους σπρώχνει στην ανεργία και στην ανέχεια αλλά τουλάχιστον τους παίρνει τα παιδιά ώστε να μπορούν να πηγαίνουν αμέριμνοι για καφέ!

Σε αυτόν τον δυστοπικό κόσμο όπου τα παιδιά θα έχουν χάσει τον πρωταρχικό δεσμό εμπιστοσύνης που εντοπίζεται στην σχέση γονέα-παιδιού, ο νέος Έλληνας θα μάθει να εμπιστεύεται το Ίδρυμα στο οποίο μεγάλωσε, την προπαγάνδα και μόνο την προπαγάνδα, και να πείθεται σε αυτήν και μόνον.

Για αυτό το παιδί πρέπει από μικρή ηλικία να αποκοπεί από την συναισθηματική τροφοδότρα σχέση μητέρας (και πατέρα) –παιδιού.

Η αρπαγή των παιδιών, συστατικό στοιχείο των κομμουνιστικών καθεστώτων, με σκοπό είναι να συντριβεί η προσωπικότητα, και να μεγιστοποιηθεί ο έλεγχος πάνω στην κοινωνία, έχει δρομολογηθεί. Έχουμε ακόμα λίγο καιρό ώστε να την σταματήσουμε. Τώρα.

Ε.Δ.

(Δημοσιεύθηκε στο φ.247 της Εθνικής Εφημερίδος ΕΜΠΡΟΣ)

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.