Η Φωνή της Αλήθειας

wp-1490991511062Πλήρης είναι η απουσία συζήτησης για τα Εθνικά Θέματα στον δημόσιο διάλογο.
Με την Οικονομία να απασχολεί εσκεμμένα και μονομερώς το σύνολο του Ελληνικού
λαού, με χυδαία θεάματα ρωμαϊκής αρένας να καταλαμβάνουν τον υπόλοιπο χώρο, ναρκώνοντας τον νου, η Πατρίδα έχει εξοστρακισθεί από την πολιτική συζήτηση.
«Εδώ δεν ξέρεις τι σου ξημερώνει. Ας δώσουμε στους τούρκους κανένα λιμάνι, νησί, εννοείται τζαμί. Και τι έγινε; Έχει και κόστος να συντηρήσεις την «άγονη γραμμή». Ας πάρουν ό,τι θέλουν, να μας αφήσουν στην ησυχία μας». Αυτό είναι το δόγμα της Ελληνικής εξωτερικής πολιτικής όπως κοινοποιείται στο Έθνος. Πλήρης άγνοια
της Ιστορίας και του αντιπάλου.
Τα απόνερα από την επίσκεψη Ερντογάν θα εξακολουθήσουν βεβαίως να ξεβράζονται για πολύ καιρό ακόμη, και οι συνέπειες δεν είναι «απρόβλεπτες». Παραιτημένο και δουλικό, το κράτος και οι ηγεσίες του, περιμένουν να διαβούν επιτέλους οι Μήδοι, για να τελειώνει το μαρτύριο της εσωτερικής ανάγκης για αντίσταση που καταπνίγεται από την πίεση του «έλα μωρέ, δεν βαριέσαι…».
Στο σημερινό φύλλο της ΕΜΠΡΟΣ φιλοξενούμε εκτενή άρθρα για τις ελληνοτουρκικές σχέσεις τα οποία εμπεριστατωμένα και από διαφορετική σκοπιά προσεγγίζουν το ζήτημα, αλλά και επιστολές αναγνωστών της ΕΜΠΡΟΣ οι οποίοι σαφώς ενδιαφέρονται και έχουν άποψη για τα εθνικά μας ζητήματα (σελ. 5, 12, 23).
Η στάση των Ελλήνων Εθνικιστών εντός του Κοινοβουλίου (διαβάστε σχετικά στην σελίδα 13) είναι για ακόμη μια φορά η μοναδική Εθνική Αντίσταση. Οι μπολσεβίκοι της Αριστεράς και οι μπολσεβίκοι της Δεξιάς, αδυνατούν να αντιληφθούν τις έννοιες της Αξιοπρέπειας και της Υπερηφάνειας, αφού οι ίδιοι έχουν εκχωρήσει και τις δύο προκειμένου να εξασφαλίσουν την είσοδο και την παραμονή τους στην εξουσία.
Ωσάν να μην αρκούσε η θλιβερή παρουσία του Πρώτου Πολίτη της χώρας, μαζεμένου στην άκρη του καναπέ του, εμπρός στον επεκτατικό τούρκο πρόεδρο, και ο στρουθοκαμηλισμός με μια δόση προβοκατόρικης αμετροέπειας στην οποίαν
βεβαίως έχει εκπαιδευθεί παιδιόθεν ο ΥπΕξ από τις σχολές στελεχών του ΚΚΕ, έρχεται την Παρασκευή ο υπουργός Παιδείας και με δηλώσεις του αποδέχεται ουσιαστικά την εκλογή μουφτή από την μουσουλμανική κοινότητα της Θράκης, ένα πάγιο αίτημα της τουρκικής εξωτερικής πολιτικής.
Εγκαταλελειμμένη από τις ελληνικές κυβερνήσεις η ακριτική Θράκη, εγκαταλελειμμένοι οι Έλληνες Πομάκοι, και τώρα πλέον και προδομένοι.
Δεν είναι βεβαίως συμπτωματικό το ότι οι δηλώσεις αυτές έγιναν λίγες ημέρες μετά την επίσκεψη του Ταγίπ Ερντογάν στην χώρα μας.
Κατά την πάγια «τακτική του σαλαμιού» με την οποίαν εισάγονται και προωθούνται άπαντα τα αντεθνικά μέτρα που ανατρέπουν την δομή του κράτους και της κοινωνίας, ο υπουργός Γαβρόγλου υποστηρίζει, όπως διαρρέεται μέχρι την ώρα που γράφονται αυτές οι γραμμές, ότι «Θα πρέπει να αρχίσει μια πολλή σοβαρή συζήτηση, με την ίδια τη μειονότητα ως προς το θέμα της ορθολογικοποίησης της εκλογής μουφτήδων» ενώ σε
άλλο σημείο υποστήριξε «Το σοβαρό ζήτημα που πρέπει να συζητηθεί και νομίζω πρέπει να εξαντλήσουμε κάθε δυνατότη¬τα που υπάρχει για συζητήσεις, είναι ο προσδιορισμός του εκλεκτορικού σώματος». Έχει με άλλα λόγια ήδη αποφασιστεί ότι οι μουφτήδες δεν θα διορίζονται όπως έχει ως τώρα το νόμιμον, αλλά θα εκλέγονται όπως επιθυμεί η Άγκυρα, και μένει να προσδιορισθεί το «πώς».
Αυτό επιβεβαιώνει την πεποίθησή μας ότι η εμμονή στην νομιμότητα μπορεί να είναι ορθή σε εποχές ομαλές, αλλά σε περιόδους ρευστές όπως αυτή την οποίαν διανύουμε, η «νομιμότητα» μεταβάλλεται πολύ εύκολα, από παρανόμους νομοθέτες. Ας φυλάγουν λοιπόν οι φύλακες τα νώτα τους.
Και μια που είπαμε για φύλακες, διαβάστε στην σελίδα 15 για τον νέο «φύλακα» τον οποίον εγκατέστησε ο Δήμος Παλαιού Φαλήρου ανάμεσα σε δυο εκκλησίες. Εάν κάποιοι αμφιβάλλουν ακόμη για την απροκάλυπτη εισβολή των Σατανιστών στην δημόσια ζωή, ας το ξανασκεφθούν.
Επίκαιρος όσο ποτέ ο λόγος του Στρατηγού Μακρυγιάννη «Ρωμαίγικον δεν φτιάχνεται χωρίς ούλλοι να θυσιάσουν αρετήν και πατριωτισμόν, και χωρίς να πάψει η μέσα, η δική μας τυραγνία. Όταν μου πειράζουν την Πατρίδα μου και θρησκεία μου, θα μιλήσω, θα ’νεργήσω κι ό,τι θέλουν ας μου κάμουν»!»

(Δημοσιεύθηκε στο φ.230 της Εθνικής εφημερίδος ΕΜΠΡΟΣ)

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.